tirsdag 13. september 2011

På lørdag skulle det være premierefest for sesong 2 av Hawaii 5.0 på stranda. Det skulle være visning av episoden og fest. Vi fikk litt forskjellige beskjeder om når det skulle være. Noen sa 12 på dagen, å noen sa 8 på kvelden. Vi fant ut at vi ikke gadd, for fikk litt dårlig tid, da vi hadde lagt på stranda å stekt oss hele dagen. Så vi kjøpte oss noe å drikke, å begynnte heller festen i leiligheten vår. 
Jeg, Linda, Stine Marthe og Sigurd har pynta oss med litt hawaii bekledninger..

Magnus og Svein Erik hadde vært der, og virket fornøyde. De hadde sett kjendiser! ;)

Da vi endelig kom oss ut av heimen skulle vi finne et sted å være. Det var lettere sagt en gjort. Vi gikk fra utested til utested, og fant ingen steder vi ville være. Så ble vi sultne. Så jeg, Svein Erik og Linda gikk på IHOP (international house of pancakes), og de andre dro hjem. Jeg bestillte selvfølgelig pannekaker, med blåbær. Men det var kjempeskuffende! Trodde pannekakene skulle være mye bedre, i og med at dette er en stor å kjent kjede så hadde jeg forventa noe annet enn det smuldrende smakløse greiene. MENMEN.
Så fortsatte vi vår jakt etter et utested som funket. Og etter en lang trasketur traff vi på Thomas å gjengen, å ble med dem på en mexikansk-inspirert klubb. FOR et slitsomt sted! Alt for høy musikk, og veldig mørkt, med black-light. Der treffer vi på en svær gjeng med nordmenn. MANGE norske her! Ingen overraskelse det nå da..

I dag har jeg fått byttet fag IGJEN, så nå er timeplanen min som følger:

- Beginning Hawaiian
- Kor
- Music in world culture
- Cultural Anthropology
- Jewlery
- Collage

De to sistnevnte er på Honolulu Academy of Arts. Kveldskurs..

I dag hadde jeg Cultural Anthropology, og det virket veldig spendende. Det er om akkurat det jeg egentlig trodde Humanities var. 
Da læreren kom inn å begynnte å snakke, så tenkte jeg "DANSK!". Rett etter sier hun "My name is Ulla, and I'm danish". Det er litt vittig at det er så store forskjeller, å at man kan høre det så godt. Jeg tror hun syntes det var litt gøy at jeg var norsk. Jeg syns det var gøy hun var dansk. Hehe. "Forstår du hvad jeg siger?".
Gleder meg til å lære om dette faget neste mandag!

I dag har jeg å Stine Marte spist spaghetti bolognese og hvitløksbaguetter, og med starbucks frappuchino java chip is til dessert. Nam :) Det er forresten Stine Marte jeg bor med, om jeg ikke har nevnt det..
:-D

Forresten. Siden jeg har drevet å mast så om det tuberkulosegreiene så burde jeg kanskje fortelle resultatet.. Har ikke sykdommen, men iflg hudtesten de tok for 2 uker siden så har jeg vistnok viruset, men det har ikke brytt ut, og det er ikke smittsomt. Er 10% sjans for at det bryter ut en gang i løpet av livet. Men jeg er litt småskeptisk på dette. Så tar hudtesten igjen når jeg er i Norge igjen. For kan jo være bare sol og saltvann som har hatt en negativ innvirkning.. :) null problem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar