onsdag 7. september 2011

Første skoledag

I dag har jeg vært langt borti huttaheiti å tatt røntgen. Det var en veldig vanskelig å finne denne klinikken, den var rimelig skjult. Men fant den jo til slutt ;) Dette var sånn "free clinic", og det kunne merkes. Var veldig som sånn man ser på tv og filmer. Litt shabby og litt småskittent. Jeg fikk tatt røntgen, og må TILBAKE til mandag igjen å hente resultatet.. Enda mer stress.. MEN MEN! :) Nå vet jeg hvertfall hvor det er ;)

I dag begynnte skolen. Jeg har bare et fag på tirsdager, så jeg hadde ikke skole før kl 6. Vi var 3 stk fra universitetet som var med på et kveldskurs på kunstakademiet. Så var nesten bare "gamle" folk der. Men det var jo koselig.. Vi drev å skjærte ut former i kobber 
Dette er det jeg lagde. Syntes det var helt greit for første gangen. Men så kom Sigurd med sitt. Da var ikke mitt noe bra lengre, for å si det sånn :) Sigurd er nemlig veldig kreativ og flink. Og jeg klarer ikke la være å sammenligne. Så jeg må bare øve masse, så jeg blir best. rett og slett! hehe.. :)

I morgen begynner jeg ordentlig på skole! :-D Begynner kvart over 8, det er litt tidlig. Det er jo det jeg er vandt med fra Volda, men her må jeg ta bussen i 25 minutter for å komme meg til skolen, i stede for å gå i 10 minutter. Men jeg kommer meg nok opp :) 

Nå må jeg sove! Natta! Eller, god morgen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar