torsdag 29. september 2011

Akvarium og ny gitar


På fredag var jeg på utekino på campus. Men det var på den campusen midt i byen. Det er nemlig 2 av dem. Så vi satt mellom noen bygninger, midt i en gågate og så "Super 8". Det var veldig koselig. Men ble litt kaldt, for det blåste endel. Vi fikk også gratis snacks. Nachoes med ost, salsa og rømme. Det var GODT! :) Gratis mat smaker som regel bedre:)

Lørdagen skulle jeg og ei som heter Kelly finne farmers marked ved Diamond Head (som er et stort krater). Men de pakket ned allerede kl halv 12, så det rakk vi ikke. Så vi dro på Akvariumet i stede. Masse fisk! Jeg løp rundt å prøvde å ta bilde av dem, men det var lettere sagt en gjort. Ikke så veldig bra det kameraet jeg hadde med. Men her er de bildene som ikke var helt mislykkede.
 


 


Han her var sinna! Lå å trua oss.. ;)


I går fikk jeg endelig dratt på en gitarbutikk jeg har villet dra på en stund. Der måtte jeg levere fra meg sekken min da jeg kom inn. Det var en ganske stor butikk. De hadde ikke veldig mange akustiske gitarer, men de hadde den jeg har hatt lyst på i nesten et år :) Og den var veldig billig i forhold til Norge! Under halve prisen :)
Så jeg kjøpte meg gitar jeg da. En Little Martin LX Black. 
Endelig en liten gitar som passer til meg. Armen min sovner når jeg spiller på en sto en, for de er så store at de kutter blodtilførselen til armen min. 
Nå har jeg vondt i fingrene mine etter all spillingen. De herdes nok snart :)
:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar