søndag 18. september 2011

O'hoi, jeg er dårlig til å skrive ofte.
På fredags kveld var det en slags uoffisiell samling av utelandske studenter i parken. Det var ganske koselig. Så kom politiet å kastet oss ut derfra, for parken stengte (!). Var som på film der politiet kommer med bilen, og setter på flomlyset. :-P
Lørdag var vi noen stykker som leide surfebrett, og kastet oss ut i bølgene. Det var kjempegøy, men veldig vanskelig å hoppe opp på bena fort nok. Jeg fant ut at det var lettest med knæra. Så sto ganske langt før jeg satt meg ned på brettet igjen. I dag er jeg helt ødelagt i armene. Det er virkelig kjempetungt å padle utover!
På kvelden hadde vi vors hos oss igjen, med med litt flere folk denne gangen. Så var ganske fullt i den lille leiligheten vår.. Men veldig koselig. Og veldig gøy ute på byen :)
Nå tenker jeg å ta en tur på waikiki beach, og senere på kvelden skal vi være en liten gjeng som møtes i parken for grilling. Kos :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar