søndag 11. desember 2011

Jaa, nå nærmer det seg hjemreise. Og jeg har mindre å mindre lyst for hver dag som går. Jeg er IKKE klar til å dra hjem enda. Men blir nok greit når jeg først er hjemme i kalde Norge igjen.
Jeg kjøpte meg koffert her om dagen. En svær koffert! Og jeg kjøpte den borte ved skolen, for der er det billig. De har samme butikken her i Waikiki, men er aldri noen kofferter igjen der, for alle turistene kjøper det, for å ta med alt dritet de kjøper her hjem igjen.
Men fordi bussene her er teite, og ikke vil slippe kofferter ombord måtte jeg gå hjem. Så Stine Marthe var snill nok til å holde meg med selvskap på ferden. Det tok 1 1/2 time å komme seg hjem. Det var utrolig varmt, og jeg fant ut at jeg hadde valgt en dårlig dag til å gå med bukse. JAJA. :) Men var egentlig en veldig fin tur.
Men nå har jeg hvertfall en stor koffert til, så jeg prøvepakket her om dagen da.
Etter at jeg hadde pakket meg selv så måtte jeg se om jeg fikk plass til klæra mine. Så jeg slang oppi alt, og det var plass heldigvis. Men så kom jeg jo på at jeg måtte jo legge alt på plass igjen. Det var ikke like gøy. Jeg HATER å brette klær. Så da måtte Stine Marthe høre på sutring å små klagelyder. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar