søndag 18. desember 2011

På Onsdag var jeg på Kailua Beach igjen. 
Været var litt dårlig, men det har det egentlig vært en stund. For her er det også vinter. Det vil si at det regner litt mer, og blåser, og det er litt kaldere. Men ikke akkurat som hjemme i Norge. Etter å ha vært der i 2 timer kanskje fant vi ut at vi skulle dra, for det var så kaldt. Men så kom sola, og da ville jeg bade, fordi det var siste gang jeg skulle være der. Så jeg dro med meg Svein Erik ut i vannet. Da vi hadde badet en stund i det kalde vannet, kjentes det ut som noe beit meg i armen, så begynnte det å svi på armene og ryggen. Så jeg spratt opp, og så noen blå tråder hang på meg. Så jeg å Svein Erik fikk litt små "panikk", og begynnte nesten å skrike til hverandre. "ta det av meg", "jeg ser det ikke", " jo det er der!", "ikke børst det av meg, jeg brenner meg mer! du brenner deg ikke inni hånda!" osv... Så fikk han tatt det av meg, og vi forsto jo raskt at dette ikke var en manet, men et portugisisk krigskip. Jaddaaa.. Så jeg gikk til livvaktene, og de hellte eddik på meg. Så var det bare å vente til det gikk over. Og ja, det gjorde ganske vondt! Merket at det var en veldig kraftig gift, for armene ble nummene, og jeg hadde litt vansker for å puste en liten stund. Men det gikk over, så var ikke noe problem :) Var bare en liten en som traff meg. Så nå har jeg opplevd det også :P

 







Nå driver jeg egentlig å pakker, men det er så fryktelig kjedelig, så jeg tok meg en pause. Håper jeg får plass til alt jeg har handla mens jeg har vært her. Kremt..
Huff, bare 2 dager til jeg drar herfra :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar