onsdag 31. august 2011

Jeg er egentlig elendig til å blogge. Det er liksom ikke så ofte jeg gidder. Men etter en etterlysning fra min mor, må jeg nesten skrive litt, for å glede det gamle hjertet. ;)
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive. Det skjer ikke så mye her for tiden. Ligge på stranda litt, bade litt, utforske, spise, sove. Det er mye det samme foreløpig. I dag har vi vært på skolen å registrert oss hvertfall da. Det var jo greit å få gjort.. :) Vi har vært å sjekket ut chinatown. Egentlig ganske skuffende. Ganske "rotete" sted. Ikke så koselig.. Jeg lurer på om Norwaytown blir opprettet, for vi er så utrolig mange nordmenn her i år. Vet ikke hvor mange, men vi er nesten 30 bare fra Volda. Og det er jo ikke bare folk derfra som har flyttet hit til varmen heller. Jeg hadde bursdag på fredag, vi skulle egentlig på tur rundt øya, men det gikk i vasken.. Men jeg fikk is på kvelden, så da var det en fin bursdag. Hehehe.

Vi så masse japanere ta bilde med denne hulamannen, så jeg å Sigurd løp å gjorde det samme. Skikkelig koselig mann, som de fleste andre her!


Jeg var forresten rett ved siden av settet til Hawaii 5.0 her om dagen. De spillte inn midt i gata :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar